پاک کردن لکه قیر از روی فرش ماشینی و دستباف

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پاک کردن لکه قیر از روی فرش ماشینی و دستباف

۴ بازديد

درین متن برای نظافت کردن لکه قیر از روی فرش های ماشینی و دستباف آغاز یک چاره جذاب را که منحصر به کارگیری در ارتباط فرش دستباف میباشد، یادگرفتن می‌دهیم و آن‌گاه راهکارهایی را که هم میتوانند درخصوص فرش ماشینی و هم در زمینه ی فرش دستباف برای نظافت کردن لکه قیر به کارگیری شوند را ارائه می‌کنیم. 
بهترین قالیشویی در مشهد 
تمیز کردن لکه قیر از روی فرش دستباف
در‌این نحوه که منحصربه‌فرد فرش دستباف میباشد برای از در بین بردن لکه قیر فقط به کمی شیت کاهی و یک اتو نیاز دارید. اتو را تا سکو نسبتا داغ گرم فرمایید و لکه قیر را تا مکان ممکن به وسیله کاردک از فرش غیر وابسته فرمایید. بعد از آن یک برگه کاهی را در محل لکه قرار دهید و اتو را روی آن بگذارید. با این شغل تاثیر لکه قیر بر روی برگه انتقال می یابد. این فعالیت را یک سری توشه و تا تمیز شدن بدون نقص لکه از روی فرش ایفا دهید. در صورتی‌که در نقطه نهایی تاثیر کمرنگی از لکه بر روی فرش باقی ماند، می‌توانید آن را با به کارگیری از یکپارچه آغشته به الکل از در میان ببرید.
راهکارهایی برای از در بین بردن لکه قیر از روی فرش ماشینی و دستباف
نحوه اولیه: به کارگیری از نفت سپید
راهکارهایی برای از دربین بردن لکه قیر از روی فرش ماشینی و دستباف
آغاز تا جایی که قابلیت داشته باشد لکه قیر را با به کار گیری از کاردک از روی فرش غیروابسته نمائید. یکپارچه منزه دارنده توان جذب بالا را به نفت سپید آغشته نمایید و به آرامی محل لکه را با آن ماساژ دهید. این شغل را تا کمرنگ شدن لکه ادامه دهید و در غایت برای از در بین بردن تاثیر باقیمانده لکه از محلول شوینده ملایمی زیرا ریکا یا این که شامپو فرش به کار گیری نمایید.

شیوه دوم: به کار گیری از یخ و روغن
راهکارهایی برای از در بین بردن لکه قیر از روی فرش ماشینی و دستباف
درین شیوه آغاز پاره ای یخ را بر روی لکه قیر قرار دهید و به بازه زمانی دو ساعت در انتظار بمانید. با این فعالیت مقدار متعددی از قیر کوچک گردیده و از فرش مستقل می‌گردد. حالا یک قاشق غذاخوری کره را با یک قاشق غذاخوری روغن اکالیپتوس (در حالتی که روغن اکالیپتوس نداشتید می‌توانید از یک قاشق تینر منحصر نگارگری به مکان آن استعمال فرمائید) ادغام نمایید و محل لکه قیر را با این ترکیب روغنی به آهستگی ماساژ دهید. با اعمال این فعالیت لکه از دربین خواهد رفت البته زیرا از روغن در‌این طرز مستعمل میباشد باید در نقطه پایان فرش را با محلول شوینده مطلوب همانند ریکا شستشو بخشید و با آب گرم آن را آبکشی کرد.

در صورتی‌که با جاری ساختن فرایند نحوه های ذکر شده در ابتدا هنوز هم لکه و اثرها آن بر روی فرش شما مانده میباشد می‌توانید نظافت کردن لکه قیر از روی فرش خویش را به یک قالیشویی دارای اعتبار بسپارید تا با متدهای بخصوص و به کار گیری از بعضی حلال های شیمیایی لکه را از در بین ببرند. به حافظه داشته باشید که طرز نام برده در اولِ متن یعنی به کار گیری از اتو و صفحه کاهی منحصربه‌فرد فرش دستباف میباشد و برای از دربین بردن لکه قیر فرش ماشینی نباید از آن به کارگیری فرمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.