یک روش عالی برای تمیز کردن لکه از روی فرش آشپزخانه

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

یک روش عالی برای تمیز کردن لکه از روی فرش آشپزخانه

۴ بازديد

ریختن مواد غذایی مانند دمنوش مهم‌ترین استدلال لکه شدن فرش میباشند. با این وجود در‌صورتی‌که به عبارتی لحظه که لکه روی فرش تولید می‌گردد؛ مبادرت به پاک کردن آن فرمایید؛ میتوانید از ماندگاری اثرها لکه روی فرش پرهیز فرمایید. برای این عمل یک طرز استاندارد و معمولی وجود دارااست که درپی آن را توضیح می دهیم: بهترین قالیشویی در مشهد

آغاز مانده طعام یا این که تفاله دمنوش ریخته گردیده روی فرش را با یک قاشق به آرامی بردارید.
باطن یک کاسه کمی آب ولرم بریزید.
آب را با مقدار یه خرده پودر ماشین لباسشویی مخلوط فرمائید تا کف نماید.
با یک اسفنج کف ساخت گردیده را روی لکه بمالید و اذن دهید یکسری دقیقه لکه با کف در تماس باشد. تنها فراموش نکنید که فشار بیشتراز حد اسفنج روی فرش در معنای تمیزی بیشتر وجود ندارد. اینکار صرفا موجب عمیق‌خیس شدن لکه می‌گردد.
پس از سپری شد یک سری دقیقه کف را با به کارگیری از یک اسفنج منزه دیگر تمیز نمائید.
در حالتی‌که لکه باقی مانده بود؛ این فرآیند را ۲ تا ۳ توشه دیگر تکرار نمائید.
تاهنگامیکه الیاف فرش تر میباشد روی آن رویه نروید.
سرکه و آب داغ :

سرکه ،به طور طبیعی به شدت اسیدی میباشد، این خصوصیت آن سبب گردیده تا یک مخلوط خوب برای پاک کردن فرش باشد ؛ بوی نامطبوع، را از میان میبرد و خاک و لکه ها را نیز از دربین می‌برد. شما می‌توانید از سرکه ،به طور خالص به کار گیری فرمایید یا این که آن را با آب داغ ترکیب نمائید ، به جهت ساختار بسیار اسیدی اش، آغاز آن را روی بخشی از قالی‌کوچک مرطوب آزمایش نمایید، و بعد از آن روی آحاد فرش بریزید این یک تمیز کننده فرش کارآمد خانگی میباشد.

آب لیمو و پراکسید هیدروژن:

این منزه کننده فرش خانگی، خیر صرفا آسوده تهیه و تنظیم می گردد، بلکه موءثر نیز است ؛ پراکسید هیدروژن ،آب ژاور بهتر میباشد که از اکسیژن برای شکستن پیوندهای در میان باکتری ها، خاک و سطح فرش به کارگیری می نماید افزودن چندین قطره لیمو درین مایع منجر قادر خیس شدن محلول میشود، و بنابراین به از فی مابین بردن ذرات چسبیده به فرش امداد می نماید.

ذرت، جوش شیرین و برگ رایحه:

جوش شیرین مو جود در آن، خواصی دارااست که لکه ها را به خویش جذب می نماید و یک لکه بر کار کشته میباشد، و برگ بوها فرش ها را سوای رایحه می نماید ،از آنجایی که هیچ جنس مایعی در تهیه و تنظیم این منزه کننده به کارگیری نمیشود، بین شایسته ترین منزه کننده های خانگی فرش قرار میگیرد. همینطور می‌توانید از جوش شیرین، نشاسته ذرت و پودر تالک معطر نیز تحت عنوان تمیزکننده فرش به کارگیری نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.