اصول ست کردن پرده با فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

اصول ست کردن پرده با فرش

۴ بازديد

برای اینکه بتوانید شغل ست کردن پرده با فرش و مبلمان منزل خویش را به صدق و طبق اصول اعمال دهید؛ ادامه این نوشته‌علمی از سایت قالیشویی عابدینی را از دست ندهید. بهترین قالیشویی در مشهد

زیبایی چیدمان یک اتاق، چه اتاق نشیمن باشد و چه اتاق خواب، نیازمند به کار گیری از ترکیبی ظریف و شیک از بعضا عنصرها میباشد. به غیر از مبلمان، مواقعی به حیث معدود التفات‌خیس نیز وجود داراست که می توانید برای ارتقاء زیبایی دور و بر از آن‌ها استعمال نمائید. منسوجاتی مانند فرش، پرده، کوسن‌ها، اثر ها هنری و روکش تخت مثلا این موردها می‌باشند. ست کردن پرده با فرش و مبلمان یکی دیدنی‌ترین ترکیباتی میباشد که میتواند تمام اطراف را تغییر‌و تحول دهد. در‌این نوشته‌ی علمی از وبسایت قالیشویی عابدینی درخصوص اصول ست کردن پرده با فرش حرف می کنیم.

شیوه ست کردن پرده با فرش
پرده و فرش دو جزو از چیدمان منزل می باشند که می بایست از حیث رنگ، سر مشق و بقیه جزئیات بصری با هم مطابقت و همخوانی داشته باشند. ست کردن پرده با فرش در معماری داخلی دقیقا مانند ست کردن پیراهن و دامن در پیاده سازی مد و خرقه میباشد. این دو جزء اصلی بایستی با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا یک فضای داخلی دارای انسجام تولید کرده و شم متانت را به ساکنین القا نمایند. از طرفی معمولا از پرده برای هدف ها مختلفی در منزل استعمال می گردد. پرده منزل به شما این قابلیت و امکان را می دهد که نور اطراف را در شکل نیاز تغییر‌و تحول دهید؛ پنجره‌ها را عایق نمایید و در شکل نیاز با بستن آن‌ها، حریم سری منزل خویش را نگهداری نمائید.

خلال این، از پرده‌های بلند برای بلندمرتبه‌خیس آرم دادن فضای اتاق نیز به کارگیری می‌گردد. در غایت، پرده پیوندی دربین فرش و بقیه عناصری مانند مبلمان یا این که وسایل تزیینی منزل میباشد. براین اساس گزینش پرده مطلوب میتواند از روش یک پیاده سازی دارای انسجام و خوشگل، چیدمان داخلی خانه شمارا به یک دسته هماهنگ و دارنده شخصیت تبدیل نماید. درپی به چندین نکته در امر روش هماهنگی و ست کردن پرده با فرش مبتنی بر سرمشق، رنگ‌، اندازه و مال پارچه آنها‌را بیان کرده‌ایم.



بیشتر بدانید : ” شستشوی پرده “

ست کردن طرح پرده با فرش
طرح و نقش مهمترین عنصری میباشد که هنگام تعیین پرده و فرش بایستی با هم هماهنگ شوند. براین اساس خوب میباشد اولیه فرش و آن‌گاه پرده بخرید. این به‌این مفهوم میباشد که نقش فرش، طرح پارچه پرده‌ای را گزینش می‌نماید. برای داشتن یک تعیین درست دراین باره قطعا به موارد ذیل دقت فرمایید.

در کل طرح و نقش فرش بایستی درشت‌خیس و طرح پرده می بایست ریزتر باشد. گزینش فرش و پرده با طرح‌های یکسان دیده را خسته می‌نماید.
درصورتی که فرشی با صورت هندسی بسیار غامض گزینش کرده‌اید؛ عملکرد نمائید پرده را دقیقا از روی نقش فرش اسکن نکنید و از پارچه‌های دارنده طرح بی آلایش‌خیس برای دوخت پرده به کار گیری فرمایید. طرح‌های خطی در‌این وضعیت می توانند شایسته ترین گزینش باشند.
کوشش نمائید تعادل را در پیاده سازی نگهداری نمایید. سایر وسایل منزل را نادیده نگیرید. بدین ترتیب، در شرایطی‌که فرشی پر‌از نقش و مملو‌از رنگ‌های متنوع خریده‌اید و مبلمان‌تان نیز از همین مدل تاسی می‌نماید؛ به سراغ پرده‌هایی بروید که نقش و نگار کمتری دارا‌هستند یا این که کلاً طرح ندارند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد