2 روش ساده برای تمیز کردن لکه نوشابه از روی فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

2 روش ساده برای تمیز کردن لکه نوشابه از روی فرش

۵ بازديد
نظافت کردن لکه نوشابه از روی فرش و مبل
این روز ها به هر ضیافت که میروید آب میوه محبوبی به اسم نوشابه را روی سفره مشاهده خواهید کرد. بهترین قالیشویی در مشهد از طرفی برای کلیه ما اتفاق افتاده میباشد که دست‌مان به جام نوشابه خورده و محتویات آن را روی فرش ریخته باشیم. لکه نوشابه یک لکه خاص میباشد که خلال تاثیری که روی ظواهر فرش می گذارد، به جهت اسیدی بودن می تواند الیاف آن را نیز تخریب نماید. بدین ترتیب چنانچه نوشابه روی فرش‌تان ریخته، مسلما در اولی مجال آن را پاک نمایید. در صورتی‌که هم خیلی دیر دست به فعالیت گردیده‌اید نگران نباشید.

تماس با متخصصین قالیشویی عابدینی، ارزان ترین قالیشویی طهران شایسته ترین کاری میباشد که درین موقعیت میتوانید اجرا دهید. البته در‌حالتی که با‌گاز وارد کار گردید، این لکه نیز مانند بقیه لکه‌ها متداول از دربین می‌رود.
نظافت کردن لکه نوشابه از روی فرش
بیشتر بدانید : “فراگیری پاک کردن لکه فرش با سرکه و جوش شیرین“

طریق های نظافت کردن لکه نوشابه
همان گونه که اشاره شد تمیز کردن لکه نوشابه روی فرش و مبل یک کدام از گرفتاری های اشخاص میباشد. برای نظافت کردن این نوع لکه نحوه های مختلفی وجود دارااست که درین نصیب متخصصین قالیشویی عابدینی ارزانترین قالیشویی طهران ۳ شیوه را معرفی کرده اند. امید‌واریم در مواقع ضروری این شیوه ها برای شما کارآمد باشند.

همواره حواستان باشد در شرایطی‌که به محض اینکه نوشابه روی فرش یا این که مبل جاری شد سریعا مبادرت به پاک کردن آن فرمایید راحتتر می‌توانید آن را منزه نمایید. در شرایطی‌که مجال بگذرد ممکن میباشد به بافت فرش نفوذ نماید و خودتان نتوانید آن را پاک فرمایید. در اینگونه قوانینی شایسته ترین عمل به کارگیری از سرویس ها شستشوی فرش در قالیشویی طهران و کرج میباشد.

طرز نخستین نظافت کردن لکه نوشابه
درین شیوه که بی آلایش‌ترین نحوه نظافت کردن لکه نوشابه از روی فرش میباشد، سرعت فعالیت صحبت اولیه را میزند. بدین ترتیب در لحظات اول وقوع این واقعه همت فرمائید با یکپارچه حوله‌ای که جاذب رطوبت میباشد فارغ از فشار و مالش اضافه، نوشابه را منزه نمائید.

پس از نظافت کردن نوشابه، یک بطری اسپری را با آب سرد لبریز کرده و آن را روی لکه اسپری نمایید. پس از تر شدن دوباره الیاف فرش، مجدد از پارچه حوله‌ای برای جذب رطوبت استعمال نمائید. این مرحله را آنقدر تکرار نمائید که لکه از فی مابین برود. با به کارگیری از آب، وضعیت چسبناکی الیاف نیز از میان می‌رود.

بیشتر بدانید : “ چه‌گونه لکه انار را از روی فرش یا این که مبل منزه کنیم؟ “

شیوه دوم نظافت کردن نوشابه روی فرش
نمک ماده بسیار خیر برای تمیز کردن هر سیرتکامل لکه از روی فرش و مبل میباشد. درضمن این ماده طبیعی میباشد و به الیاف فرش نیز جراحت نمی‌رساند. ولی از این طرز هم هنگامی شایسته ترین سود را می گیرید که در دقایق اول ریختن نوشابه روی فرش از آن به کار گیری فرمایید.

برای پاک کردن این لکه به طریق نمک‌پاشی به یک اسفنج منزه تر، آب گرم و پارچه حوله‌ای سپید نیاز دارید. آغاز لکه را با یکپارچه منزه کم آب کرده و روی آن را نمک بپاشید. پس از یک سری دقیقه با اسفنج منزه و مرطوب روی لکه را مالش دهید. بعد در آخر با آب گرم و پارچه حوله‌ای نمک و نوشابه را از روی فرش تمیز نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.