تمیز کردن پرده به صورت روتین

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

تمیز کردن پرده به صورت روتین

۴ بازديد
شستشوی هر ساله پرده سبب ساز می شود که پارچه پرده‌ای به طور عمقی پاک گردد. بهترین قالیشویی در مشهد  البته در شرایطی که درپی این می باشید که در طی سال نیز پرده‌های منزل شما ظواهر خویش را مراقبت نمایند؛ خوب میباشد به طور روتین آنها‌را پاک نمایید.
برای ایفا این عمل هر توشه که جاروبرقی می کشید؛ پیش از جاروکشی کف منزل، دستگاه را روی مکش ضعیف قرارداده و آغاز روی پرده را با نازل منحصربه‌فرد جاروبرقی منزه فرمایید. در صورتی‌که جارو در دسترس‌تان وجود ندارد میتوانید از برس‌های قابل انعطاف منحصر به فرد گردگیری استعمال فرمایید.
یک کدام از خلاقانه‌ترین ایده‌ها برای پاک کردن پرده به طور کم آب، قرار دادن آن در ماشین لباسشویی و پر‌نور کردن نرم افزار کم آب کن میباشد. با اعمال این فعالیت پرده فارغ از اینکه تر خواهد شد؛ گردگیری میگردد. در حالتی‌که در ادامه گزینش شایسته ترین قالیشویی برای ایفا شغل های منزل تکانی خویش می‌باشید به عنوان مثال شستشوی فرش، مبل شویی، شستشوی تشک خوشخواب و غیره، سفارش میکنیم نوشته ی علمی “گزینش معتبرترین قالیشویی برای عید ۱۴۰۱” را بازرسی فرمایید.
دو نکته حائض اهمیت درباره‌ی شستشوی پرده
یک نکته قابل توجه راجع به پرده‌های ابریشمی وجود دارااست و آن هم این میباشد که هیچ زمان نباید الیاف دقیق این نوع پارچه‌ها را با آب گرم بشویید. شایسته ترین رتبه آب برای شستشوی این پرده‌ها، ۲۰ تا ۲۵ رتبه سانتی‌گراد میباشد. طریق درست شستن نیز همان طور که اشاره شد؛ اصلاح کردن یک لگن کف با مخلوط آب و ریکا یا این که مایع لباسشویی ملایم و چرخاندن پارچه در کف حاصله میباشد.
قرار تصاحب کردن مداوم در معرض فروغ خورشید می‌تواند حتی پارچه‌های سفت را نیز آسیب پذیر نماید. بدین ترتیب هنگام شستن پرده‌ها و پارچه‌های ظریفی مانند توری، از کم آب کن با مرتبه تحت، آب خنک یا این که ولرم و ماده های شوینده ملایم به کار گیری فرمائید. در شکل قابلیت از نرم‌افزار کم آب کن برای این کالا پارچه‌ها به کارگیری نکنید. کافیست آن‌ها را به یک حایل رخت معلق کرده تا کم آب شوند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.