روش تمیز کردن پرده زبرا به‌صورت هفتگی و ماهانه

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

روش تمیز کردن پرده زبرا به‌صورت هفتگی و ماهانه

۳ بازديد
به عبارتی‌طور که گفته شد می‌اقتدار پرده‌های زبرا را به طریق‌های گوناگون  بهترین قالیشویی در مشهد  و در حین‌های مختلفی شستشو اعطا کرد. شستشوی پرده‌های زبرا به صورت هفتگی عمل بی آلایش‌ای میباشد و صرفا کافی میباشد که شخص به‌شکل سطحی آنها را غبارگیری کند و برای این فعالیت شایسته ترین و مطلوب‌ترین وسیله بخارشوی میباشد. در شستشوهای هفتگی نیازی وجود ندارد که پرده‌ها از بست خویش جداشده و به طور کاملً ذیل آورده شوند و به‌شکل ایستاده نیز می‌قدرت به‌راحتی آنها را پاک کرد و صرفا بایستی به معیار دما و توان بخارشوی دقت خواهد شد که آسیبی به پرده وارد نشود.
برای شستشو و نظافت کردن پرده‌های زبرا به‌شکل فصلی و ماهانه نیز گوناگون خواهد بود و برای این عمل موردنیاز میباشد که از شوینده‌های متعدد بهره برد که به‌شکل عمقی و بی نقص پرده‌ها پاک شوند. این شیوه‌ها معمولاً برای پرده‌هایی خوب میباشد که بیشتر در معرض آلودگی قرار دارا هستند مانند پرده‌های آشپزخانه و بقیه نقاط خانه که در معرض چربی و گردوغبار می‌باشند. شستشو پرده به‌شکل ماهانه و عصر‌ای مبنی بر روند تحت اعمال شود.
در مرحله نخستین می بایست پرده‌ها از بخش‌های نگهدارندِ مستقل شوند.
پرده می بایست در یک سطح صاف قرار داده خواهد شد.
در محله سوم می بایست ماده های شوینده غیر آنزیمی در آب حل شوند چراکه شوینده‌های آنزیمی و اسیدی ممکن میباشد منجر زخم به رنگ و بافت پرده‌ها شوند.
با به کارگیری از یک اسفنج قابل انعطاف و منزه می بایست ماده شوینده را به‌آرامی بر روی سطح های پرده‌ها کشید و آن را شستشو اعطا کرد.
درنهایت می بایست پرده‌ها به‌خیر آبکشی گردیده و در یک جای مطلوب به‌سیرتکامل‌ای معلق خواهد شد که در گیر چروک شدگی نشود و به‌نیکی کم آب شود.
در مرحله انتها نیز می‌اقتدار مجدد پرده‌ها را به بخش‌های نگهدارندِ متصل کرد و از آن استفاده کرد.
نکات اصلی درخصوص روش شستشوی پرده زبرا
به عبارتی‌سیرتکامل که گفته شد پرده‌های زبرا اشکال مختلفی دارا هستند که هر مورد میتوانند برای محل‌های مختلفی به‌کاررفته و به کارگیری شوند. شیوه‌های زیادی برای شستشوی پرده زبرا معرفی شد ولی برای استحصال سود خوب موردنیاز میباشد که به نکات و فاکتورهای مختلفی اعتنا گردد که مهمترین آنان به تفصیل تحت هستند:
پیش از مبادرت برای شستشوی پرده زبرا مایحتاج میباشد که قطعاً بروشور و برچسب راهنمای آن تماماً تفحص خواهد شد. به عبارتی‌طور که گفته این پرده‌ها از مواد و متاع‌های مختلفی ساخته میشوند و ممکن میباشد که محدودیت‌های خاصی برای پاک کردن و شستشو داشته باشند. درصورتی‌که پرده‌ها دارنده برچسب و بروشور نبودند اشخاص میتوانند از مشورت کردن و سرویس ها قالی‌شویی استعمال کنند.
به‌هیچ‌تیتر نباید از آب داغ برای نظافت کردن پرده‌های زبرا به کار گرفت چراکه ممکن میباشد به‌راحتی رنگ و بافت آن ها مبتلا زخم شوند.
در شکل کلی این پرده‌ها تنها گرد و غبار گرفته‌اند صرفا کافی میباشد از جاروبرقی و بخارشو برای پاک کردن آنان استعمال شود و نیازی به استعمال از شوینده‌ها وجود ندارد.
در شکل استعمال از مواد شستشو ما یحتاج میباشد که مطلقاً فرمولاسیون آن سنجیده شود چراکه ممکن میباشد به بافت و رنگ پرده‌ها جراحت وارد نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.