اجازه ندهید که لکه‌ها در فرش ته‌نشین شوند

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

اجازه ندهید که لکه‌ها در فرش ته‌نشین شوند

۴ بازديد
یکی‌از مهمترین امور در طول محافظت فرش این میباشد بهترین قالیشویی در مشهد  که لکه‌ها و آلودگی‌های متفاوت را در اسرع وقت از در بین ببرید. بیشتر شامپو فرش‌ها برای این شغل بسیار مطلوب می‌باشند، به دلیل آن که لکه‌ها را از در میان برده و مواد ته‌نشین گردیده را نیز به سطح فرش می آورند. البته هر کاری هم که ایفا می‌دهید‌، برای پاک کردن فرش خویش از فرچه یا این که برس با پرزهای زبر به کارگیری نکنید.
فرش‌های خویش را بدور از روشنایی خورشید نگه دارید
به مراد مراقبت رنگ و نور و روشنایی فرش، آن را تا حد قابلیت و امکان از تماس بی واسطه با فروغ و روشنایی خورشید بدور فرمایید. این نکته را در طی محافظت فرش در انبار نیز مد حیث قرار دهید، چرا‌که زخم‌های واردشده در گذر مجال سبب کاهش بها فرش خواهند شد.
فرش خویش را مرتبا جاروبرقی بکشید
کوشش فرمائید فرش‌های خویش را دست کم دو توشه در هفته جاروبرقی بکشید تا از تجمع هرگونه گرد و غبار در پرزهای آن دوری نمائید. این فعالیت می بایست همواره در جهت خواب فرش شکل گیرد. همینطور جایگاه مکش فرش را تا حد قابلیت بر روی شرایط ذیل قرار دهید، به دلیل آنکه مکندگی برخی از جاروبرقی‌ها بسیار بالا بوده و فشار متعددی به پرزهای فرش وارد می‌نمایند.
ما در یک نوشته‌علمی به مضوع از فی مابین بردن پرز فرش پرداختیم که می تواین دآن را رسیدگی نمائید.
فرش‌ها را بعضی وقتها معلق یا این که برعکس نمایید
یکی‌از طریق‌های دیدنی دقت مراقبت فرش که اکثر وقت ها نادیده گرفته میشود، معلق یا این که برعکس کردن فرش میباشد. این عمل سبب ساز میگردد که بافت فرش به موقعیت طبیعی خویش بازگردد و پرزها نیز جهت قابل قبولی به خویش بگیرند. بخش اعظمی از تولیدکنندگان برای مراقبت فرش ماشینی در انبار این شغل را اعمال می دهند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.