نگرش شستن فرش و موکت در خانه

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

نگرش شستن فرش و موکت در خانه

۵ بازديد
از ماده های شوینده قلیایی بهترین قالیشویی در مشهد در شستشوی فرش به کار گیری نکنید و اسیدیته خنثی را به فعالیت ببرید. برای شستشوی فرشتان از پودر شستشوی دستی، شامپو فرش، پودر صابون خانگی و ریکا استعمال نمائید و در حالتی که فرشتان چندان آلوده و کثیف وجود ندارد یا این که روی آن لکه چربی نیست، از شوینده رقیق گردیده با آب به کار گیری نمائید.

سطح ها ذیل فرش را با ماده شوینده اسیدی یا این که ماده های شوینده ای که خواص قلیایی دارا هستند پاک نکنید زیرا قابلیت و امکان داراست که اثرات مواد شستشو از روی سطح ها بهتر منزه نشوند و سبب زخم رساندن به بافت فرش شوند.

7. پس از شستشوی فرش آن را آبگیری فرمایید و پرزهای مازاد آن را با حوله بگیرید. در صورتی‌که فکر‌می‌کنید‌ فرشتان رنگ می‌دهد بگذارید فرش شما ساعتی در به عبارتی وضعیت بماند تا رنگ به بخش های دیگر راه و روش نیابد.

8. برای کم آب شدن فرش، آن را از پشت و در فضای آزاد دور از فروغ و روشنایی آفتاب پهن فرمایید.

9. فرشتان را در نور و روشنایی آفتاب قرار ندهید و معلق نکنید چون این امور سبب ساز زخم به بافت فرش می‌شود.

10. برای کم آب کردن فرش از وسایل گرم کننده و حرارتی به کارگیری نکنید.

11.در درحال حاضر پهن کردن فرش روی ریشه فرش آب نگیرید چون این شغل سبب ساز زرد رنگ شدن ریشه های فرش میشود.

12. بعداز کم آب شدن فرش آن را با یک برس به آرامی برس بزنید تا طرح ها مکان خویش قرار گیرند.



نگرش شستن فرش و موکت در خانه
نگرش شامپو فرش کشیدن
برای بیرون کردن گرد و غبار از از لا به لای تاروپود فرش از یک جاروبرقی با مکش بالا به کار گیری فرمایید چون باقی ماندن گرد و غبار ها دربین پرز ها سبب ساز چرک الود تاب شدن فرش می‌شود.
ازبرس هایی با بافت قابل انعطاف برای کشیدن شامپوی منحصر به روی فرش استعمال نمائید ولی ابدا از برس های سیمی و یا این که زبراستفاده نکنید چون این شغل به تار و پود فرش شما جراحت می‌زند.
با آب ولرم محلول شست و شو صحیح نمایید چرا‌که آب داغ به بافت فرش جراحت میرساند و آب سرد هم اقتدار منزه کنندگی ندارد.
شامپو فرش مطلوب فرآورده فرش خویش تعیین فرمایید . شایسته ترین مورد ها شامپو فرش هایی با درصد ذیل که خواص اسیدی و فاقد جوهر میباشند ، میباشند.
داخل ظرفی یک لیتر آب و دو فنجان شامپو فرش بریزید و عالی هم بزنید تا کف نماید .
با یک تور یا این که اسفنج کف شامپو فرش را آهسته روی فرش بمالید.
در صورتیکه که به مکان کف شامپو از آب آن استعمال فرمائید، فرش منزه نمیشود، بلکه با وصال رطوبت به ریشه های فرش ، به گذر زمان مجال و چنددفعه ایفا این عمل ریشه ها می پوسند.
کف شامپو فرش آلودگی روی پرزهای فرش را در خویش حل کرده و در جوار اکسیژن هوا به بازه زمانی نیم ساعت ناپدید میگردد ، در‌این برهه زمانی نباید روی فرش شیوه بروید.
پس شغل شامپو فرش کشیدن را از نصیب بالای فرش آغاز فرمایید تا روی کف شامپو فرش رویکرد نروید.
پس ازگذشت نیم ساعت روی فرش یک دستمال زبر و یا این که تور پرده را بمالید تا جهت خواب فرش صحیح خواهد شد آنگاه با یک جاروی چوبی فرشتان را به سمت خواب آن جارو بزنید.
با یک برس سابق فرشتان را برای رمز مکان خویش قرار دریافت کردن پرزها کتف فرمائید تا فرش شما قابل انعطاف و قشنگ به لحاظ رسد .
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.