انگیزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستشو چیست؟

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

انگیزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستشو چیست؟

۴ بازديد
انگیزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستشو چیست؟
یکی مشکلاتی که ممکن میباشد بعد از شستن بهترین قالیشویی در مشهد  فرش به وجود آید، زرد رنگ شدن فرش و رایحه تصاحب کردن آن میباشد. دراین‌صورت فرش دستباف یا این که ماشینی شما به‌سیرتکامل‌ای به‌ لحاظ میرسد که تا به اکنون شسته نشده و احتمالاً مجموع زحمت‌هایتان نیز به باد می‌رود.

دلایل مختلفی برای زرد رنگ شدن فرش وجود دارااست که ما تصمیم داریم به آن بپردازیم. در‌این‌صورت‌ در‌صورتی‌که به موارد ذیل هنگام شستشوی فرش اعتنا نمائید، احتمال زرد رنگ شدن فرش کمتر می‌گردد. همینطور در‌حالتی که می خواهید طریق‌های از فی مابین بردن زردی فرش بعداز شستشو را بدانید، به طبعً این نوشته‌علمی را رسیدگی نمایید تا فرشتان پاک و سلامت باقی بماند.

انگیزه رنگ زرد شدن فرش پس از شستن

همانطور که تا قبل از این گفتیم، دلایل مختلفی میتواند انگیزه رنگ زرد شدن فرش بعداز شستن را تشکیل دهد. از این رو سفارش میکنیم به موارد ذیل هنگام شستن فرش دستباف و ماشینی اعتنا نمائید تا فرشتان تندرست و فارغ از رنگ‌ گرفتگی باقی بماند.

۱٫ فرش را غبارگیری فرمائید
یکی دلایلی که سبب ساز زردرنگ شدن فرش میشود، غبار روی فرش میباشد. اکثری از عده ای که فرش را در منزل می‌شویند، به مرحله اولیه، یعنی غبارگیری فرش دقت نمی کنند. همین قضیه سبب میشود که غبار روی فرش، منجر زردی آن بعد از شستن فرش ماشینی و دستباف گردد.

قبل از شستن فرش، آن را از جایی معلق نمائید و با یک چوب به پشت آن بزنید تا گرد و غبار از آن بیرون گردد، آنگاه آن را جارو بکشید. ولی در صورتی‌که که در سوئیت معاش می کنید، به طبعً فرش را قبل از شستشو یکسری توشه جاروبرقی بکشید. این طریق نیز به تمیز شدن گرد و غبار روی فرش یاری بسزایی می‌نماید.

۲٫ فرش را روی سطح شیب‌دار بشویید
درصورتی که نمیخواهید فرش را با شامپو فرش بشویید و میخواهید تک تک فرش را به شیوه سنتی در منزل بشویید، مطلقاً آن را روی سطح شیب‌دار موزاییک یا این که سیمانی قرار دهید. در‌صورتی‌که که فرش روی سطح صاف قرار گیرد، آب روی آن توده می گردد و توده شدن آب (یا این که رطوبت) یک کدام از دلایل زرد رنگ شدن فرش خواهد بود.

۳٫ فرش را آبگیری نمائید
این مرحله مداقه اکثری داراست. در‌صورتی‌که که فرشتان را به طور کاملً شستید، با یک پارو، آحاد آب باقی‌مانده روی فرش را بگیرید. در حالتی‌که که آب و رطوبت روی فرش باقی نماند، احتمال زرد رنگ شدن و رایحه تصاحب کردن فرش کمتر میشود. همینطور این شیوه امداد می‌نماید که فرش رنگ پس ندهد. بعداز این مرحله می توانید فرش را لوله نمایید تا کم آب گردد.

به حافظه داشته باشید که ریشه‌های فرش نیز در معرض زرد رنگ شدن قرار دارا هستند. از این رو مسلماً آب ریشه فرش را بگیرید. درصورتی که که ریشه فرش تر یا این که مرطوب نباشد، احتمال زرد رنگ شدن ریشه فرش کمتر خواهد بود.

از دربین بردن زردی فرش پس از شستشو

فعلا که انگیزه زردرنگ شدن فرش را می دانید، احتمالاً با خودتان میپندارید که از میان بردن زردی فرش بعداز شستشو به چه شکل خواهد بود؟ شما میتوانید با یکسری طریق زردی فرش را از میان ببرید و رنگ فرش را به شرایط اولیه برگردانید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.