تميز نگه داشتن بعد از شستن تابلو فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

تميز نگه داشتن بعد از شستن تابلو فرش

۱۴ بازديد

يك كدام از مهمترين نكاتي كه در نگه داري از تابلو فرش به آن دقت كرد، بهترين قاليشويي در مشهد  نگه داشتن آن پس از شستن تابلو فرش ميباشد. او‌لين نكته اي كه بعداز تحويل تابلو فرش از قاليشويي بايستي به آن اعتنا كرد، اين گزينه ميباشد كه با گاز تابلو فرش خويش را از كاور قاليشويي گشوده فرماييد. چون رطوبت موجب پوسيدگي تابلو فرش ميشود. خوب ميباشد آن را از كاور خارج آورده و در معرض گرما و نوروفروغ خورشيد قرار دهيد تا به خير و خوبي كم آب گرديده و از پوسيدگي آن خودداري خواهد شد. ابدا تابلو فرش خويش را به خواسته كم آب كردن در مقابل اسپليت آبي رنگ قرار ندهيد، چون باعث ساخت و ساز رطوبت و پوسيدگي آن مي گردد.
نكته بعدي در باب محافظت و نگه داري از تابلو فرش بعداز تحويل از قاليشويي اين ميباشد كه آن را سواي كادر به ديوار نصب نكنيد. چون تماس تابلو فرش با ديوار گچي يا اين كه آهكي و يا اين كه معلق كردن تابلو فرش بر روي ميز منجر زخم ديدن آن ميشود. به خواسته دوري از پوسيدگي تابلو فرش و عدم بيد زدگي آن عالي ميباشد از قرص نفتالين استعمال فرماييد. همت نماييد با جاروكشي و تزكيه تابلو فرش گرد و غبار و كثيفي را از روي آن منزه نمائيد تا فرصت شست و شو چه در خانه و چه در قاليشويي را ديرتر فرماييد، چون شستن زياد تابلو فرش خويش به بافت آن زخم ميزند.
شستن تابلو فرش در قاليشويي يكي‌از شايسته ترين طريق ها براي نظافت كردن اين تابلوهاي قشنگ ميباشد. در مواردي كه وقت و فرصت كافي براي جاري ساختن اين شغل را نداريد و يا اين كه تابلو فرش شما دستباف بوده و نازكي متعددي در بافت دارااست، خوب ميباشد آن را به قاليشويي هاي داراي اعتبار بسپاريد تا با فرضي سهل و ريلكس تابلو فرش خويش را پاك كرده و به خير از آن نگهداري نماييد.
هر تابلو فرش با اعتنا به تراكم و كالا و لكه ها و نوع رنگي كه دارااست، قاليشويي مي گردد، رنگ هاي به فعاليت رفته در تابلو فرش ها مختلف مي‌باشند و قابليت ادغام شدن و زخم ديدن رنگ ها هنگام شست و شو وجود داراست، به همين استدلال براي شستن تابلو فرش شايسته ترين راه و روش اين ميباشد كه آن را به قاليشويي هاي داراي اعتبار بسپاريد. اين شغل در قاليشويي ها با استعمال از امكانات و تجهيزات امروزي و آپديت اعمال مي گردد و از همين رو سواي هيچ آسيبي به فرش شما، ظواهر آن را همچون روز اوليه پاك و خوشگل مي نمايد.
هزينه شستن تابلو فرش در قاليشويي نيز بر پايه ي متراژ تابلو فرش، چگونگي شست و شوي آن و همينطور مواد آيتم به كار گيري براي شست و شوي تابلو فرش متغير ميباشد. ارزش مهم شستن تابلو فرش در قاليشويي به وسيله اتحاديه و صنف انتخاب ميگردد و بر پايه ي معيارهاي نقل شده تغيير و تحول مييابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.