تجهيزاتي كه براي شستن فرش نياز داريد

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

تجهيزاتي كه براي شستن فرش نياز داريد

۱۵ بازديد

پيش از آنكه از طريق شستن فرش به شما بگوييم بهترين قاليشويي در مشهد ، بايستي يكسري مواد و امكانات فراهم نمائيد تا در طي شستشو در پي آنان نگرديد. شستشو فرش همچون آشپزي ميباشد. پيش از آشپزي مواد مايحتاج را تنظيم ميكنيد، مقادير را معين مي نماييد و در انتها آشپزي را استارت مي كنيد. براي شستن فرش نيز نياز به يك‌سري ماده شوينده همگاني و وسيله كاربردي ميباشد.
پاروجارو برقياسفنج پاكسطلمواد شستشو ( مانند پور صابون خانگي ، شامپو فرش و …. )آبدستكش پلاستيكيسطحي يك پارچه،مشقت بار و ترجيحاً شيب دار با آبراه خروجيبراي يك شستشو صحيح و حسابي و بر اساس اصول، خوب ميباشد كليه‌ي موردها بالا را تهيه و تنظيم نماييد.
در حالتي كه قصد اثاث كشي خانه داريد، با خاطر ريلكس و راحت به كمپاني باربري سپند توشه بسپاريد، براي محدوده شهرك آزادي باربري شهرك آزادي در ناحيه پاسداران باربري پاسداران – در محدوده ليوان جم كارايي كمپاني حمل توشه و باربري ليوان جم سعي به طور تخصصي در سرويس شما خواهد بود.
نحوه شستشو فرشهم اكنون كه تك تك موردها ما يحتاج شستن فرش را فراهم كرديد، نوبت ميرسد به اصل مقاله! شستن فرش. نحوه شستن فرش را طبق فرايند ذيل دنبال نمائيد تا به ايده‌آل ترين فيض برسيد.
فكري به اكنون گرد و غبار فرش بكنيدبا‌يقين فرشي كه غرق در گرد و غبار و زباله ميباشد قابل شستشو وجود ندارد. پس فكري به حالا گرد و غبار فرش بكنيد. با حركت دادن فرش در دور و اطراف آزاد مي توانيد اين فعاليت را اجرا دهيد. اگر كه به وجود زباله ميان بافت فرش مشكوك مي‌باشيد از جارو برقي به كارگيري كنيد. نصيب كتف‌اي جاروبرقي را خارج بياوريد تا مجموع پرزهاي فرش نيز گرفته شوند.آزمايش رنگ‌دهي فرشپيش از انكه به شستشو فرش درگير گرديد مطلقا اين كاري را كه به شما مي گوييم اجرا دهيد. يك تكه پارچه منزه و سپيد رنگ را برداريد و مرطوب فرمائيد. اين پارچه را به قسمتي از فرش بزنيد. در حالتي‌كه پارچه سپيد شما تماما رنگي شد پس فرش شما رنگ مي دهد. در شكل رنگ دادن فرش شستشو آن در منزل يك ريسك اصلي ميباشد! صلاح حكم مي‌نمايد فرش‌هايي را كه رنگ پس ميدهند، به قاليشويي‌هاي داراي اعتبار سپرده شوند يا اين كه با آب تماما سرد شسته شوند. فرش هايي كه رنگ مي دهند را بعد از آبگيري لوله نكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.