رنگ و جنس فرش خود را اعلام كنيد

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

رنگ و جنس فرش خود را اعلام كنيد

۸ بازديد

با دقت به اينكه در هنگام شستشوي بهترين قاليشويي در مشهد فرش دستباف، رنگ پس مي‌دهند نياز ميباشد كه رنگ و مال قالي خويش را به قاليشويي آپ استحضار دهيد، به اين دليل‌كه اكثر فرش هاي دستباف با دقت به تر شدن، رنگ پس ميدهند كه با اعتنا به نوع فرش و متاع آن نوع شستشوي فرش در دستگاههاي آحاد اتومات قاليشويي آپ گوناگون خواهد بود و هر نوع فرش دستباف شيوه شستشوي مخصوص خويش را دارا ميباشد.
بعداز اينكه فرش غبارگيري شد به وسيله دستگاههاي آحاد اتومات با ماده شوينده استاندارد و فارغ از مواد شيميايي با وسواس بالا آغاز به شستن فرش مي نمايند و آب با فشار بالا تك تك لكه ها و آلودگي هاي فرش بر طرف ميشود.

پس از آبكشي فرش در مرحله نخستين، براي پاك شدن و مطمئن شدن از هرگونه آلودگي و نجسي بر روي فرش مجدد فرش بوسيله دستگاه تك تك اتومات آبكشي ميشود و بعداز اين مرحله فرش وارد مرحله ي آب گيري مي‌شود و فرش تماما با دستگاه منحصربه‌فرد آب گيري ميگردد و آن‌گاه راهي مرحله كم آب شدن مي‌شود.
با اعتنا به مكانيزه بودن قاليشويي آپ مرحله كم آب شدن نيز در باطن گرم منزل هاي آحاد خود كار مي‌شوند و در سريع ترين فرصت ممكن فرش به طور كامل كم آب مي گردد و آنگاه بوسيله كاور بسته بندي گرديده و به محل مشتريان تحويل داده ميگردد.
گردآوري بندي نوشته ي علمي و صحبت آخريدر‌اين نوشته‌ي علمي در رابطه آحاد نكاتي كه مي بايست پيش از قاليشويي فرش دستباف بدانيد پرداختيم و نكات بسيار مهمي كه مي بايست مد لحاظ داشته باشيد را باهم محاسبه نموديم در نقطه پايان شادمان  مي شويم تا نظرها و تجارب خويش را پس از شستشوي فرش دستباف با ما و ديگر دوستانتان بين بگذاريد بشاش و موفق باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.