قيمت ارزان، ترفندي براي جذب در قاليشويي هاي غيرمجاز

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

قيمت ارزان، ترفندي براي جذب در قاليشويي هاي غيرمجاز

۱۰ بازديد

يكي مهمترين موضوعاتي كه پليس بهترين قاليشويي در مشهد همواره درباره ي قاليشويي مجاز و غيرمجاز به آن اشاره مي نمايد، فريب نخوردن تبليغات ميباشد. چون موسسات بسيار متعددي با ارائه بها هاي ارزان، سعي بر جذب استفاده كننده دارا هستند. به خيال و خاطر بسپاريد؛ ابدا به قاليشويي هايي كه در تبليغ خويش بها هاي ارزان را اعلام مي نمايند اتكا نكنيد. بها هايي بيرون از عرف بازار كه تنها به دليل جذب كاربر و در فيض بازنگرداندن فرش يار و همدم ميشود.
به صورت معمول ارزش هاي قاليشويي مجاز براساس معيارهاي خاصي معلوم مي گردد. از طرفي آن‌ها به هيچ وجه نميتوانند قيمتي تحت از اتحاديه را اعلام كنند. به عبارت معمولي خيس؛ به هيچ وجه به صرفه وجود ندارد كه كمتر از حد معمول بها را اعلام نمايد. البته اين مورد درباره با موسسات غيرمجاز صحت نمي نمايد. آن ها را جلب دقت اشخاص، صرفا خواستار بدست آوردن فرش عموم ميباشند.
هر آنچه در زمينه‌ي ارزش قاليشويي در سال ۱۴۰۰ بايستي بدانيد.
به واژه و كلمه «عضو اتحاديه قاليشويان» به تنهايي توجه نكنيدهيچگاه فقط با واژه و كلمه « عضو اتحاديه قاليشويان » به يك قاليشويي پشت گرمي نكنيد! درواقع شما بايستي هنگامي كه از طرف كمپاني، ماشيني را براي حمل فرش ميفرستند قطعا كارت شناسايي موسسه را طلب فرمائيد و اصلا به اشخاص غيرمجاز اتكا نكنيد. يك كدام از نحوه هايي كه به شما اعتبار كمپاني را علامت ميدهد، جستجوي آن در تارنما ميباشد.
از طرفي نبايد شركتهاي قاليشويي كه از روش شبكه‌هاي‌مردمي به تبليغ ميپردازند را در مجموعه قاليشويي مجاز قرار دهيد. آنان صرفا يك شماره جهت برقراري رابطه دارا هستند. در صورتي‌كه كه قاليشويي هاي مجاز خير فقط چند شماره بلكه دارنده شماره تصويب نيز هستند تا اذن تحليل مجاز بودن را در مشت شما قرار دهند.
مطلقا پس در تحويل فرش نيز سلامت بودن آن را نزد داراي تخصص مربوطه آناليز فرمائيد تا درصورتي كه آسيبي به فرش وارد آمده باشد، سريعا آن را به مسئولان كمپاني گوشزد كند. حتي‌در شكل  ميل مي توانيد از آن ها به اتحاديه نيز گلايه فرمائيد.
حرف پاياندرين نوشته‌علمي تا حد قابليت و امكان سعي كرديم شمارا با خصوصيت هاي يك قاليشويي مجاز و ترفندهايي كه كلاهبرداران براي جذب كاربر و سرقت كردن فرش هاي گران‌قيمت شما درپي مي‌گيرند، آشنا كنيم. با اين حالا ممكن ميباشد سوالاتي ذهنيت شما را به خويش سرگرم كرده‌با‌شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.