نكات مهم براي شستشوي فرش در قاليشويي

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

نكات مهم براي شستشوي فرش در قاليشويي

۸ بازديد

شايد هنوز مقطع كودكي را به خيال بهترين قاليشويي در مشهد داشته باشيد كه آخرها اسفند گرچه فصل امتحانات بود و هنوز مقداري از ته باقي مانده سرماي فصل زمستان دست و پاهايمان را سوزن سوزن مي كرد، البته به شوق و اشتياق آب‌بازي پاچه‌هاي شلوارمان را بالا مي‌زديم و پياله به دست به جان قالي خيسي كه كف تراس پهن گرديده بود، مي‌افتاديم.
آن روز ها ديدن قالي هاي رنگارنگي كه از پشت بام منازل معلق گرديده بودند، خبر از وصال فصل بهار و فصل منزل تكاني مي اعطا كرد… حافظه باد آن روزگاران حافظه باد!
البته امروز ديگر خبري از آن درحال حاضر و هوا وجود ندارد، بلكه تك تك اين شم به چندين برگ نيازمندي هاي خبرنامه تبديل گرديده است و به مكان ديدن قالي هاي رنگارنگ معلق از پشت بام، صداي آيفون تصويري را مي شنويم و وانتي مملو‌از قالي را مي‌بينيم كه در انتظار ايستاده ميباشد.
آن شم زيباي كودكي مكان خويش را به يكي‌از ملزومات معاش ماشيني داده ميباشد: قاليشويي هاي صنعتي. خدماتي كه بخش اعظمي از خانواده هاي شهرنشين از اوايل اسفند تا فرا وصال سال نو خواه ناخواه از آن به كار گيري مي نمايند.
اينك نيز مجدد مجال به كار گيري از آن سرويس ها، يار و همدم با نگراني هايش فرارسيده ميباشد. كدام قاليشويي براي شستشوي فرشها قابل متكي بودن ميباشد؟ به كدام قاليشويي مي قدرت پشت گرمي كرد كه فرش ها را بخصوص در حالتي كه دستباف و گران‌قيمت هم باشند، حاد نكند؟ براي شستن قالي هايمان چقدر بايستي هزينه كنيم؟ اين گزارش در فصل پررونق قاليشويان كارايي مي نمايد كمكتان نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.