از بين بردن لكه آدامس از روي موي سر

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

از بين بردن لكه آدامس از روي موي سر

۸ بازديد

شكلات و كره بادام زميني  بهترين قاليشويي در مشهد   خوراكي هاي دوست داشتني معاند لكه آدامس شكلات و كره بادام زميني حلال آدامس مي‌باشند. كافيست بر روي قسمتي از گيسو كه آغشته به آدامس گرديده‌است ماده داغ گرديده يكي‌از اين دو را بماليد و پاره اي حوصله فرمائيد بعداز چندين دقيقه آدامس در شكلات يا اين كه كره بادام زميني حل مي‌شود. آن گاه يك كتف پلاستيكي برداريد و گيسو خويش را كتف بزنيد تكه آدامس به راحتي غيروابسته ميگردد. بعد از آنكه تك تك تكه هاي آدامس را غير وابسته كرديد مو خويش را بشوييد.
سفيده تخم مرغ هم، مانند شكلات و كره بادام زميني خواص حل كنندگي آدامس را داراست. اگر كه شكلات يا اين كه كره بادام زميني در دسترس نداريد تخم مرغ بي آلايش ترين و سريع ترين خط مش ممكن براي از در بين بردن لكه آدامس از روي موهاي شما است.
سفيده و زرده تخم مرغ را از هم مستقل نمائيد. آن‌گاه سفيده تخم مرغ را با انگشتان خويش آهسته آهسته روي سطح متبوع بماليد و معطل بمانيد كه آدامس به نيكي در محلول سفيده تخم مرغ حل گردد. حالا مي‌توانيد به راحتي تكه هاي آدامس را از روي مو خويش غيروابسته فرماييد.
زماني با لكه آدامس مواجه ميشويد، در مرحله نخستين همت نمائيد آن را يخ زده يا اين كه محكم فرماييد. در حالتي‌كه از قبلي لكه محكم گرديده است ديگر نيازي به‌اين مرحله وجود ندارد و ميتوانيد به سراغ طريق هاي پيشنهادي برويد. همگي شيوه‌هاي پيشنهادي ما كاربردي مي باشند و بارها آزمون خويش را پس داده اند، ولي توصيه ميكنيم پيش از به كارگيري از اين طريق ها مطمئن گرديد كه كدام طريق مطلوب سطح لكه گرديده شما مي باشد.
در بعضي متن ها به كارگيري از روغن، بنزين و شمشير را مشاهده كرده ايم البته به دليل احتمال جراحت ديدن سطح لكه گرديده اين طريق ها را سفارش نمي‌كنيم. در‌صورتي‌كه كه ميخواهيد از شمشير يا اين كه شيئي نوك تيز جهت برداشتن تكه آدامس به كارگيري فرمائيد دقت فرمائيد كه آسيبي به سطح لكه گرديده نرسانيد و آن را شكاف نكنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.