پاك كردن جوهر از روي فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پاك كردن جوهر از روي فرش

۷ بازديد

خوب ميباشد كه تزكيه لكه  بهترين قاليشويي در مشهد   را به وقت ديگري موكول نكنيد، ولي در شكل كم آب شدن رنگ ميتوانيد با پاره اي آب ولرم، لكه را از موقعيت كم آبيخشكيكم آبيبي آبي بيرون كرده و مرطوب نماييد. به دنبال با كف صابون خانگي و به كارگيري از برس، مسواك يا اين كه اسفنجي منزه، آغاز به كشيدن بر روي آن نماييد. اين شغل را تا فرصت تميز شدن لكه رنگ از فرش ادامه دهيد.
احتمالاً سرازير‌نويس‌هاي جوهر‌دار را چشم باشيد، فعاليت كردن با چنين سرازير‌نويس‌ها به خصوص هنگام جوهر ريختن باطن آن، مي تواند بسيار استرس آور باشد. شايد تا به اكنون تجربه ريخته شدن لكه جوهر بر روي فرش را داشته باشيد. درين مواقع بايستي چه كاري اعمال بخشيد؟ براي تزكيه لكه جوهر از فرش، از چه ابزار و طرز‌هايي به كارگيري كرده‌ايد؟
ميدانيد كه لكه‌ها تا‌هنگاميكه نو ميباشند، براي تزكيه بسيار شل‌خيس خواهند بود. درپي مي خواهيم به شما 4 طريق براي تزكيه لكه جوهر از فرش معرفي كنيم.
تزكيه لكه جوهر به امداد ماستاين شيوه براي هنگامي كه لكه‌ نو ميباشد ميتواند كاربرد بيشتري داشته باشد.
شما ميتوانيد با به كارگيري از پاره اي ماست، به تزكيه لكه جوهر از فرش بپردازيد. به‌اين شكل كه با ريختن ماست بر روي لكه و انباشته كردن آن با قاشق، پاره اي از جوهر جذب ماست خواهد شد. اين شغل را تا تميز شدن لكه ادامه دهيد.
تزكيه جوهر با دستمال يا اين كه پارچهبراي تزكيه لكه جوهر از فرش، دستمال يا اين كه پارچه‌اي نخي را به موقعيت ضربه‌اي بر روي لكه زده تا جوهرهاي ريخته گرديده بر روي فرش، جذب دستمال و يا اين كه پارچه شوند. (اعتنا فرماييد كه به هيچ وجه دستمال را بر روي لكه نكشيد، اينكار سبب پخش شدن لكه مي گردد.)
بعد از آن مي توانيد از شامپو نوپا يا اين كه تميز كننده‌اي مانند آبليمو، به كارگيري فرمائيد. اين فعاليت را تاوقتي‌كه لكه كمرنگ ميشود اعمال دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.