نظافت كردن فرش با سركه

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

نظافت كردن فرش با سركه

۷ بازديد

مرحله اوليه: عملكرد نماييد  بهترين قاليشويي در مشهد   تا جايي كه مي‌توانيد تكه هاي كم آب لكه را بوسيله كاردك برداريد.مرحله دوم: سركه و آب را به يك نسبت در بطري اسپري تركيب نمائيد. براي تميزتر شدن فرش مي‌توانيد درين مرحله پاره اي شامپو فرش نيز بدين محلول اضافه فرماييد. طريق برق پرت كردن فرش در اينجا بخوانيد و با ترفندهايي تازه آشنا گرديد.مرحله سوم: خوب ميباشد محلول سركه و آب را داخل يك بطري اسپري بريزيد و روي قسمتي كه لكه وجود داشته ميباشد اسپري فرمائيد.مرحله چهارم: بوسيله يك برس قاليشويي قابل انعطاف روي فرش را بماليد تا لكه از في مابين برود.مرحله پنجم: اندكي جوش شيرين روي به عبارتي نصيب از فرش بريزيد و مجال بازم ميباشد كه يكسري ساعت باقي بماند. (اين مرحله را در صورتي‌كه جاري ساختن دهيد كه بوي سركه شمارا اذيت مي نمايد) به چه شكل بوي بد فرش را در خانه از ميان ببريم؟مرحله ششم: در غايت فرش را جارو بكشيد و از پاك شدن و درخشندگي فرش لذت ببريد.
نكته: توجه نمائيد براي پاك كردن لكه هاي فرش با به كار گيري از سركه، احتياجي به تر كردن بدون نقص فرش وجود ندارد و مي‌توانيد با تزكيه به عبارتي بخش از فرش، شغل خويش را اعمال دهيد.
نكته: در صورتيكه فرش را كاملا تر نكرده باشيد، نيازي به كم آب كردن آن نداريد البته درصورتي كه ميخواهيد فرش زودتر كم آب خواهد شد، توصيه مي­‌كنيم در شكل قابليت و امكان درها و پنجره‌­ها را به بازه تعدادي ساعت گشوده بگذاريد تا به كم آب شدن فرش ياري دهد. همينطور از پنكه نيز براي كم آب كردن فرش مي­‌توانيد به كارگيري فرمائيد.
يكي‌از سوال هاي پرتكرار اشخاص اين ميباشد كه آيا به كار گيري از سركه براي از در بين بردن لكه فرش، به فرش آسيبي وارد مي‌نمايد؟ در پاسخ بايستي بگوييم، در شرايطي‌كه نسبت سركه به آب در محلولي كه براي نظافت كردن فرش به كارگيري كرده‌­ايد برابر باشد هيچگونه آسيبي به فرش وارد نمي­‌گردد و براي اينكه خيالتان شل­خيس خواهد شد، مي­‌توانيد بعداز نظافت كردن لكه، فرش را به طريق­‌هايي كه گفته شد كم آب فرمائيد. در حالتي‌كه فرش شما نجس شد‌ه‌است مي‌توانيد برگه يادگرفتن شستشوي فرش نجس را مطالعه فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.