نحوه پاك كردن لكه چاي از روي فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

نحوه پاك كردن لكه چاي از روي فرش

۸ بازديد

عالي ميباشد در اسرع وقت  بهترين قاليشويي در مشهد   لكه هاي ساخت گرديده را از في مابين ببريد چون هرچه مقطع فرصت وقت گير خيس لكه باقي بمانيد ، برداشتن آن دشوارتر ميباشد. به اين ترتيب سريع فعاليت نماييد و با ياري يك حوله كاغذي يا اين كه دستمال ميكرو فايبر ، تا حد قابليت لكه را از در ميان ببريد.
زماني كه چاي يا اين كه قهوه ر.ي فرش نيست ، كمي آب سرد (مطمئن گرديد كه داغ نباشد ، براي پرهيز از “تهيه و تنظيم” لكه) بر روي محل رنگي گرديده ، ريخته و آن‌گاه آن را كم آب فرماييد تاوقتي‌كه مايع روي حوله شما منتقل نشود. در صورتي‌كه به مكان حوله كاغذي از پارچه استعمال مي‌كنيد ، اعتقاد و باور نتايج فرماييد كه پارچه رنگ پس ندهد.يك قاشق چايخوري مواد منزه كننده روشن ( مطلوب تزكيه فرش و موكت) به يار يك فنجان آب ولرم تهيه و تنظيم فرماييد (مي‌توانيد از اسپري تميز كننده فرش نيز به كار گيري فرماييد) و اين محلول را روي نصيب لكه دار آغشته نماييد (لطفا نخست آزمايش پچ را روي بخش نهفته فرش اعمال دهيد تا باور نتيجه ها خواهد شد كه فرش زخم نبيند) حال محلول را روي محل لكه دار بريزيد تا در عمق آن حل خواهد شد. و آنگاه تا حد قابليت مجدد راهكار را تكرار فرمائيد.
درصورتي كه محلول شوينده نتواند لكه را پاك نمايد ، آن گاه محلول ۱/۳ فنجان سركه سپيد و ۲/۳ فنجان آب ولرم را تهيه و تنظيم فرماييد ، در حال حاضر آن را روي لكه آغشته كرده و بگذاريد در عمق فرش برود . پس از مقطع مشخص و معلوم آن را را با پارچه سپيد منزه نماييد.
بعداز نظافت كردن لكه با سركه ، محل متبوع را مجدد با به كارگيري از آب سرد بشوييد و كم آب فرمائيد.
مدام از يكپارچه پاك و سپيد به كارگيري فرماييد تا اعتقاد و باور نتايج خواهد شد كه رنگ پارچه در فرش فرو نمي رود يا اين كه از يك حوله كاغذي به كارگيري نكنيد، زيرا به الياف فرش جراحت مي‌رساند. همينطور شستشوي بيشتراز اندازه مي‌تواند لكه فرش را توسعه دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.