لكه شمع را از كف پاركت تميز كنيد

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

لكه شمع را از كف پاركت تميز كنيد

۷ بازديد

مسلما براي شما هم اتفاق افتاده  بهترين قاليشويي در مشهد   كه شمع بر روي جامه ،موكت يا اين كه فرش ريخته گرديده باشد و براي تزكيه آن در گير دردسر گرديده باشد. درين مقاله يادميگيريم به چه شكل لكه هاي شمع را از سطح هاي متبوع تميز كنيم.
نحوه تزكيه لكه هاي شمع از روي پارچه ، موكت و فرش :1 – نخست كمي يخ را در يك كيسه پلاستيكي قرار دهيد و كيسه را بر روي لكه شمع قرار دهيد .
2- با به كار گيري از يك خنجر به آرامي لكه شمع را به خير بتراشيد.
3- يك تكه شيت را بر روي باقي مانده هاي لكه قرار دهيد.
4- با قرار دادن اتوي گرم بر روي ورقه با فشار ملايم سبب ذوب شدن پارافين پايين ورقه گرديد به گونه اي كه برگه كليه آن را جذب كند . ( براي جذب خوب ورقه را چند دفعه جابجا نمائيد)شمع لكه اي ميباشد كه روي پاكت مي افتد و اين سبب ساز ميگردد تا پاركت زشت و آلوده به حيث رسد ولي مي قدرت با به كارگيري از راه‌حل هايي به رفع لكه شمع از روي پاركت پرداخت .
لكه هاي شمع مدام سبب آلوده جلوه دادن سطح مي‌گردد در‌اين دربين براي تزكيه تزكيه لكه شمع از روي فرش و پاركت مي اقتدار از طريق هاي بسيار متعددي بهره مند شد كه با به كار گيري از اين تررفندها مي قدرت سطحي بسيار پاك و درخشان داشت و شمع ها با آب شدن قطرات پارافين از خويش در سطح برجاي ميگذارند كه با رفع اين لكه ها مي شود به پاك بودن و درخشان بودن اين سطح لذت پيروزي . تزكيه لكه شمع از روي فرش را در نيك صالحي بخوانيد.
ديدگاه تزكيه لكه شمع از روي فرش و پاركتپارافين ريخته گرديده را با تكه‌اي يخ محكم كرده و آنگاه با نوك جسمي تيز پارافين جامد گرديده را برداريد. مراقب باشيد بر روي كف‌پوش، خطي ساخت‌و‌ساز نشود بعد يه خرده پوليش منحصربه‌فرد كف‌پوش را بر روي آن حوزه‌ از سطح كف‌پوش ماليده و بعد از آن با پارچه‌اي قابل انعطاف، اثرها باقي‌مانده را پاك نماييد.برخي از مواد يا اين كه وسايل مي‌باشند كه با پيشرفت تكنولوژي شايد كاربرد قبلي را نداشته باشند؛ البته به جهت شم خير كه به بشر مي‌دهند؛ فراموش و بدور انداخته نمي شوند. مثل شمع، در قبل شمع را براي فروغ و روشنايي استعمال مي‌كردند. البته الان براي زيبايي و دادن يك شم عالي و متانت‌قسمت به كارگيري ميگردد. ديدني ميباشد بدانيد، هر ساله در عالم ميليارد‌ها دلار خرج داد و ستد شمع مي گردد.
براي اشخاصي كه از شمع به كارگيري مي‌نمايند. زياد پيش ميايد قطره‌اي شمع روي فرش يا اين كه جامه بيافتد. اولي چيزي كه شايد به ذهن ما رسد، اين است كه با پرتاب كردن خرقه درون ماشين لباسشويي بخواهيم شمع را منزه كنيم. ولي اين طريق نيكي وجود ندارد. چراكه با اين نحوه شما نمي‌توانيد چربي شمع را از ميان ببريد. نگران نباشيد ما راه و روش بي آلايش‌اي را به شما سفارش مي‌كنيم.
لكه شمع چه گونه منزه مي‌شود؟ قدم اوليه: براي تزكيه شمع از روي پارچه كافي است، اوليه با يك شمشير خيلي آهسته كه به پارچه يا اين كه فرش زخم نرسد، لايه رويي شمع را برداريد.

آموزش شمع سازی از صفر تا صد با 10 درس رایگان

به عنوان فردی که تجربه ساخت شمع را دارم، اغلب این سوال از من پرسیده می شود که چطور شمع درست می کنی؟ اکثر افراد از شنیدن این که فرایند شمع سازی چیزی بیشتر از ذوب کردن موم، افزودن عطر و رنگ و سپس ریختن آن در ظرفی فتیله دار است، شگفت زده می شوند. با این اوصاف، این کار چیزی بیشتر از هنر و در واقع یک علم است. مثل هر علمی، شما باید تحقیق و مدام آزمایش کنید تا به نتیجه درست برسید. البته چنین آزمون و خطایی زمان بر و پر هزینه خواهد بود.

ساختن شمع را چه برای هدیه دادن و چه برای خودتان یا فروش انجام می دهید، توصیه می شود که آن را جدی بگیرید. شما نمی توانید یک شمع کامل را یک روزه بسازید. در واقع، ممکن است چند ماه طول بکشد تا به رمز و راز ساخت یک شمع خوش بو و خوش ساخت دست پیدا کنید. این مقاله به شما نمی گوید که چه طور یک شمع بسازید، بلکه اصول این کار را آموزش می دهد. لیست کامل روغن های گیاهی

در واقع این مقاله روی سه ​​اصل تاکید دارد:

1-تحقیق کردن

2- تهیه مواد لازم در مقادیر کم

3- تست همه شمع ها و یادداشت برداری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.