پاك كردن لكه چاي از روي فرش

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

پاك كردن لكه چاي از روي فرش

۷ بازديد

به احتمال زياد هنگام  بهترين قاليشويي در مشهد   نوشيدن چاي، پاياني چيزي كه به آن فكر‌مي‌كنيد‌ اين ميباشد كه در شكل ريختن چاي روي فرش و ساخت لكه روي آن، به چه شكل بايستي اثر اين لكه را منزه ‌كرد، صحت دارد؟ غرض همگي اشخاص از نوشيدن چاي آن هم بعد از گذراندن يك روز كاري دشوار و يا اين كه در يك روز سرد زمستاني توليد شم ادب و راحتي ميباشد ولي ريختن لكه چاي روي فرش ميتواند سبب اندوه و عصبانيت اشخاص گردد. چون اكثري شيوه و طرز درست تزكيه لكه چاي از فرش را بلد نيستند.
خواه ناخواه بعضي وقتها اينگونه اتفاقي ميفتد و ريختن چاي روي فرش سبب ساز ساخت‌و‌ساز لكه ميشود. زماني كه با اينگونه قوانيني روبرو شديد بسيار اصلي ميباشد كه سريعا مبادرت نماييد و كار نظافت كردن لكه چاي از فرش را به تاخير نيندازيد.در‌اين متن ميخواهيم به فراگيري تزكيه لكه چاي از فرش و ارزيابي اين كه چه‌گونه لكه چاي را از فرش حذف كنيم، بپردازيم.يك كدام از معمولي‌ترين طريق‌هاي تزكيه لكه چاي از روي فرش به كار گيري از جوش شيرين ميباشد. براي اين مراد مي بايست شيوه نامه پايين را ايفا فرماييد:
در آغاز يك فنجان جوش شيرين را باطن يك پياله بريزيديك تكه پارچه مرطوب برداريد و آن را باطن ظرف جوش شيرين فرو نمائيد تا آغشته به جوش شيرين گردد. بعد از آن پارچه را مستقيما روي حيطه لكه گرديده بكشيدحالا بايستي آن حيطه را با به كارگيري از آب سرد شستشو دهيدسه مرحله گفته‌ گرديده را تا آنجا كه ما يحتاج ميباشد تكرار نمائيدبعد از اينكه حوزه‌ متبوع را با آب سرد شستشو داديد، اذن دهيد تا آن محل كم آب گردد. با اين شغل متوجه معيار تاثير گذاري آن خواهيد شد. در حالتي كه لكه هنوز روي فرش وجود داشت ميتوانيد اين پروسه را دوباره تكرار فرمائيد.
تزكيه لكه چاي از فرش با به كارگيري از سركهبا به كار گيري از سركه نيز به راحتي مي توانيد لكه‌هاي ناشي از ريختن چاي بر روي فرش را منزه فرمائيد. براي اين عمل كافي ميباشد امر العمل ذيل را اعمال فرمائيد:
نخست مي بايست به نسبت يك به دو تركيبي از سركه و آب گرم تهيه و تنظيم نماييد. سفارش ما اين ميباشد كه دو پيمانه سركه سپيد را با چهار پيمانه آب گرم ادغام فرمائيد.تركيب به دست آمده را داخل يك شيشه با قابليت و امكان اسپري كردن بريزيد.اين محلول را روي لكه‌هاي چاي به طور بدون واسطه اسپري نماييد و با استعمال از يكدست كم آب محل لكه را پاك نمائيد.اين فعاليت را تا هنگامي اجرا دهيد كه لكه‌ها به طور بدون نقص از ميان بروند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.