شستن فرش با پودر صابون

پايگاه اطلاع رساني در مورد مقالات قاليشويي

شستن فرش با پودر صابون

۹ بازديد

نقل عهد از مامان بلندمرتبه ها گرديده بود كه بهترين قاليشويي در مشهد در قبل در برخي از منزل ها شستن فرش با پودر صابون خانگي ايفا ميشد. شايد به گوش شما هم رسيده باشد، شستشوي فرش با پودر صابون خانگي فرش را منزه و درخشان ميكند. حالا براي اخذ اين پرسش كه شستن فرش با پودر صابون خانگي چه مضرات و سود اي دارااست. با ما تا انتهاي اين نوشته‌ي‌علمي ياروهمدم باشيد. درصورتي كه كه نظري داريد با ما به اشتراك بگذاريد.
شستن فرش با پودر صابون خانگيدر قبلي شستشو فرش و همينطور البسه ها با صابون خانگي اجرا مي‌شد. بعد از سپري شد سال ها عموم با رنده كردن صابون خانگي در به كار گيري از اين فرآورده فوق العاده فعاليت را سهل خيس كردند. پس آن كارگاه هاي بزرگي به تفكر ساخت‌و‌ساز پودر صابون خانگي افتادند. اينك در دكان ها در دسترس ميباشد.
خصوصيت هاي پودر صابون خانگيپودر صابون خانگي با اقتدار پاكنندگي بالا در زدودن لك هاي چربي و دود بسيار توانمند كار مي نمايند. صابون خانگي ها معمولا از روغن هاي گياهي تنظيم مي‌شود. كه در شستشوي خرقه در ماشين لباسشويي همينطور با دست به كار گيري ميگردد. اقتدار حل شدگي سريع در آب و اقتدار تميز كنندگي صابون خانگي از قبلي به گوش رسيده ميباشد.

شستن فرش با صابون خانگيشستن فرش با پودر صابون خانگي ممكن ميباشد فرش را بسيار منزه و درخشان نمايد. ولي اين بستگي بدين داراست، آيا فرش شما‌را ميتوان با صابون خانگي شستشو اعمال اعطا كرد و يا اين كه نه . جهت اينكه بدانيد چطور ميگردد اخذ كه قابل شستشو با صابون خانگي ميباشد يا اين كه خير به ليبل پشت فرش نگاهي بياندازيد. روي اين ليبل اطلاعاتي در دست شما قرار داده شد‌ه‌است.
در صورتي فرش شما اين قابليت را داشت كه با صابون خانگي شسته خواهد شد. بدين آيتم دقت نمائيد كه آب مي بايست در دماي ۲۰ الي ۳۰ مرتبه سانتي گراد باشد. همينطور در آبكشي فرش بسيار توجه نمائيد. به دليل آن كه در صورتي موردها صابون خانگي در فرش باقي بماند. سبب كدري و همينطور پوسيدگي فرش شما شود.
درين بين متخصصين قاليشويي با اين نظريه مخالف مي باشند. و معتقد مي‌باشند، كه شستشوي فرش بهتر ميباشد با شامپوهاي اختصاصي قالي شويي صورت پذيرد. در‌حالتي كه گرايش داريد فرش درخشان گردد بهتر ميباشد از سرويس ها اعلاشويي به كار گيري كنيد. در سرويس ها اعلاشويي فرش علاوه بر دوبار پر نمك با شامپو اتو و نانو ميشود. نانو فرش را قابل انعطاف و اتو آن را درخشان مي نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.